Thursday, June 3, 2010

At Last!!

" AKHIRNYA!! " itulah salah satu ayt yg dapat mngambarkan perasaan aku skrang..
setelah beberapa lame aku besengkang mata untuk menyiapkan assignment yg menggunung lg bertrabur susunannye.. =)



xkan dapat aku lupa pengalaman aku menyiapkan assgment tu. pd hari REDO assgment, habis aku lanyak 3 hari tido xckup. tido pon 3 - 4 jam saja.. smpai dpn laptop pon aku boleh ketiduran.. haha.

time buat assignment tu mmang tension sgtla.. smpai masing2 mcm da gila. menyanyi kuat2, tp kalau menangis tu xkuat pulak..=p tp setelah lame brsusah payah, akhirnya dapat jugakla aku menghantar assignment tu wlaupun lambat. sampai sggup dtang rumah lecturer malam2 semata2 nak hantar assgment tu. kalau da lambat, bile2 mase die kasi pon sanggup hantar..

akhirnya aku sudah berada dirumah sekarang. dan aku masih dalam proses pemulihan daripada tekanan yg dihadapi tu. =)

p/s: aku semakin normal sekarang

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...