Sunday, January 9, 2011

yeah! settle sudah~

alhmdulilah... akhirnya hari yang aku tunggu telah berakhir..
its the day of Orientation for Jan-Jun 2011
ini adalah kerana aku merupakan salah seorang OC ( orientation committee ) for this sesion
arghh... penat giler babat kot.. -_-"

but agak fun la sbenarnye..sebab2 nye adalah . . . . .

*dapat mngenali OC2 laen
* dapat mengajar aku erti kesabaran
*mengajar erti memegang tanggungjawab
* mengenali ramai student a.k.a kawan
* mengenali orang yang kita sangkakan sombong selama nih.. :p


and.. ade jugakla beberapa sebab yang laen tu.. tp aku xtaw nak tulis macam mane. tapi aku nk ceritakan yang jd OC ni pon ley jadi fun jugak la.

memang aku admit yg jadi OC ni memang penat giler weyh..
tapi seperti yang aku cakap dengan semua, aku mencari pengalaman jee.
ade jugak sorang budak ni kecoh2 aku jadi OC. tak paham aku langsung.. -__-"

apa-apa pun tak pe la asalkan aku happy jadi OC nih..

*miss all my OC friends*
hope kita still ley rapat2 mase kt KPM ni k?

p/s: persahabatan yg terjalin selama seminggu aku menjadi OC ni memang memberi kesan. kenal semnggu macam da kenal bertahun! :)

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...