Saturday, August 27, 2011

Feels different this time


Assalamualaikum..

Hurmm.. Da lame rasenye aku tak berceloteh kat sini.. sejak masuk kolej lagi tu.. Rindu sangat nak membebel kt sini, tapi masa tidak mengizinkan. Assignment menggunung! =.=" selalunya dapat jenguk2 je laa tapi tak dapat update.. T__T.

Memandangkan hari ni aku mula bercuti untuk menunggu Syawal menjelma. dapatla aku menghabiskan sedikit masa kat sini.. ;)


First of all aku ucapkan Selamat menyambut kedatangan Ramdhan al-mubarak. *walaupun agak terlewat. Ramadhan tahun ni aku tak rasa macam ramadhan2 yg lepas. Kali ni aku mula terasa kelainannya dan kesayuannya. Mungkin peningkatan umur tu membuat kan aku berfikir lebih matang. hehe :)

Beberapa hari je lg nih sebelum Syawal menjelang. Banyak lagi yg belum tersedia.. baju raya, kasut, beg, n jam baru.. huhu.. Aku biase mengamalkan bershopping di last minute dengan akak. hehe *cari nahas.


Aku juga mengucapkan Selamat Hari Raya Aidilfitri. Maaf Zahir dan batin to all bloggers, visitors, friends and family. Aku complile kan 2 ucapan dalam satu post sekali. hehe. So, just wait until Syawal's come.. its Hari raya is photo shoot time! hehe.. ;P

p/s : short entry to show u how i miss this blog ^^,

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...