Wednesday, November 20, 2013

Eh!! Murah laaa... :)

Assalamualaikumm semuaaa...

Harini cek lolly nak review sikit pasal beli barang dari china ni. Saya tau memang ramai yang tak percaya dengan belian barang dari China neh. Tapi saya percaya sebabbbb...saya sendiri sudah membeli barang2 dari sana. Contohnya beg tangan yang da berbukit aku beli, baju budak, case hp.. Selalunya saya kumpul kawan-kawan yang nak join satu delivery untuk mengurangkan kos sedikit.

Barang yang da dapat semua tu memuaskan hati. kain selesa, beg tu pulak kulit berkualiti. Kat sini saya ada satu blog yang menjual barang dari China. Memangla memakan masa dalam 2-3 minggu tapi hasil memang berbaloi.


Disebabkan barang pre-order, kita ada pilihan bayar separuh atau bayar penuh. kalau was-was boleh aje cakap dengan tokeh kedai nak bayar separuh..hehe

Jom tengok barang-barang kat sini ---> http://barangbarangchina.blogspot.com/\  berbaloi-baloii~~




Sekian review harini.. ^_^

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...