Wednesday, July 21, 2010

nak!! nak!! =p

hari ini rase macam nak makan semua benda yg terlintas difikiran ku... tiba-tiba aku teringat semua makanan kegemaran aku.. nyum2~ siyes nak makan... huhu.. kene tuggu elaun keluar la nampaknye.. aduss~ lmbatnye... nak makan tu.. nk makan nie... meh sini aku senaraikan ape yg aku nak sangat makan sekarang nih...

firstly...aku nak makan......BIG APPLE!! *Californian Almond & Ono Oreo

&&

ini adalah kerana, its been a long time aku xmkn donut nih.. aritu dpt rase yg ecah beli, tp bkn jenis yg favourite aku, tp aku bantai jugak cz it is from big apple tu.. huhu.. seriously aku addicted to this donut.. nak donut nie... plizz2~ blikan aku yer.. =p

second...aku nak makan....CUPCAKE!! *Chocolate cupcake with deco



ini adalah kerana, kwn2 ku selalu tgk pict2 cupcake yg orang jual online. mereka mmbuatkan aku teringin nak makan cupcake tuh.. hurmm nyum2~ semua cupcake nampak soO delicious~ huhu.. aku teringin nak cupcake yg bertemakan Patrick OR Elmo.. =) comelnye.. n for surely sdp dimakan..

thirdly...aku nak makan...CHOCOLATE!! *Black Forest type is my favourite



ini adalah kerana, chocolate itu favourite aku. so, ak mmmg rase nk mkn chocolate jelah.. hehe.. lagipun, chocolate tu ada byk kelebihannya... (sem lpas ade buat speech pasal chocolate nih, so, aku tahu sdikit sebanyak tentang benefit die). any chocolate pon aku makan.. but, my favourite is Black Forest.. =)..

tapi... semua ni kene tggu dulu..elaun blum masuk.. nk berbelanja kne ada had. kalau x, tgh2 bulan nnt, xmakan la aku jawabnye.. huhu. menggigil perut aku mntak benda2 nih.. =p

p/s :: ajue...sabar2~ semua ni boleyh tggu kn..





Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...