Tuesday, May 10, 2011

Mari shopping di Mieazura shop!

Assalamualaikum..

Disini aku nk memaklumkan kt semua orang yg belum mengetahui yg aku da mula berbisnes! hehe. actually aku da mule bisnes ni dari 20 April 2011 aritu lg..

online shop ni kolaborasi antara aku dan akak aku, Miea + Azura = Mieazura.. nice tak? hehe

tapi bisness ni still agk slow sebab aku terlampau sibuk dengan assgnment. now, sem 6 sudah tiba di penghjung nya dan aku boleh lebih fokus kepada bisnes nihh time cuti..
Link
check out our Mieazura Online shop k.. ;)

bag yg aku jual is Pre-order bags, dan aku aim untuk mencari bag yg agak jarang di gunakan orang atau rare handbags and retro bags. ni ade la serba sedikit bag yg ramai da order.. :)














okay, bisness yg aku maksudkan bissnes bags.hehe. n insyallah if ada rezeki lebih, aku nak cari benda len utk dijual.. any suggestion?? bg la suggestion jenis bag untuk dijual or barang2 len ye.. akn dipertimbangkan untuk dicari.. ;)

p/s: new hobby with new passion..

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...