Monday, September 6, 2010

K.E.C.E.W.A

aduhh, benci btol bile kite kecewa kan. bagi aku kecewa tu sudah menjadi asam garam dalam hidup aku. most thing yang aku buat, akhirnya tu lah.." KECEWA". perkara yang selalu akan mengecewakan aku adalah hal berkaitan dengan orang sekeliling. skop untk org sekeliling ni besar, ia meliputi semua orang yg digelar keluarga, sahabat, jiran dan boypren.

kalau nk cerita satu2 memang tak habislah nampaknye. hehe.. tapi apa yang aku nk simpulkan sekarang ni, someone da buat aku kecewa giler tahap gaban da. sampai aku pun tak tahu nak cakap macam mana dengan dia. aku nak marah pun tak sampai hati. lama aku pendam semua ni, bila kita pendam segala masalah kita. sakitnya memang tak dapat nak dibendung da. hati macam kene hiris guna pisau bedah.. aduuhh.. sakit giler... perit je hati ni. aku banyak menangis dalam hati je. (T_T)





p/s: please dont follow this at home

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...