Friday, September 24, 2010

eh, raye ag ke?

aku rase skrang still bulan raya, tp mood beraye tu xterasa pulak.. ni mesti gara-gara assgnment yg berlambak.. aduusss.. ni pon aku berkesempatan untuk update blog setelah bru je hntar assgment beberapa jam yg lepas. betol2 tension dgn assgnment smpai aku xmakan lagi dri pg td.. perot msok angin da.. xtw nk mkn ape.. hehe..

oleh kerana moOd rayer aku hampir hilang., ak nk selitkn beberapa gmbar raye semasa reunion untuk sekolah rendah yg diadakan di rmah hasina..reunion diadakan pd raya ke-6. masing- masing da hmpir 8 tahun xjumpa.. macam2 perubahan yang aku dpt tgk pada diorang.

yg ketot da tinggi da..yg kurus da gemok da..yg gemok pon da nmpak kurus da..yg putih da hitam da..yg pendiam da berkata2 da..yg cntik makin cntik..macam perubahan.. terkejut pon ade bile jumpa diorg..

tp aku enjoy time reunion nih.. masing2 dengan cerita masing2. bru terasa balik moOd rayer aku nih.. haha.. ini ada beberapa gmbar semasa reunion tu.. lihat2 la ye.. =)


**3 besties**


**terselit plak ak belakang jatul**


**old fren yg makin ayu semuanya**


**time serbu rumah eskandar**


**aku diantara jejaka2 poyo**


**chatting di ruang tamu**


** another pose from 3 besties*


**chEEsE**


**click2**

MISS U ALL LA..
happy dpt jmpe korang2
=))

p/s: mOOd rayer aku sdh kembali.. jom berayer.. haha =p

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...