Wednesday, June 29, 2011

I'm falling in LOVE with YOU ~

Assalamualaikum...

Err, malu la nk start critee.. tapi nak cerite jugak laa.. hehe.. sebenarnyee, aku da JATUH CINTA!! tak dapat dibendung lagi.. tiap hari memikirkannya.. i'm falling in love AGAIN! love at first sight nihh! uuww~


oh! Sony Ericsson Xperia Arc ! XOXOXO!

betul tu, aku da jatuh cinta pada HP nie.. hehe. cerita ni bermula bila aku pegi ke maxis tele-center untuk bayar bil astro. sambil menunggu tu, aku selak2 la iklan kt bahagian tengah kaunter pembayaran tu. aku terlihat la iklan pasal XPERIA ARC.. owhh.. ohsemm beb! aku jatuh cinta pandang pertama kt HP nie... designnya sgt2 ohsemmm!!

aku trus amik sehelai n bawak balik, dalam hati aku nak buat tidur je kertas tu.. tak dapat dalam dunia nyata, dalam mimpi pon jadi laa kn... huhu.. balik je rumah, aku menyebut2 la pasal HP tu kat ayah aku yg HP tu cantik, aku berkenan sgt kt HP tu..* dalam hati nk soh ayah belikan.. :P.

tapi xpela, tunggu mase aku ade duit sendiri untuk beli ape yang aku nak.. kan3? hehe.. korang check out la HP nih... ak malas nk cite panjang2 pasal spec die.. korang tengokla sendiri k.. klik sini..




berkenan sangat aku dengan design n spec HP nih.. betul2 jatuh cinta.. ade sape2 nak bagi untuk hadiah hari jadi tak? hehe.. ;P

p/s: love love love.. there's no other words to say about this just LOVE~

10 comments:

Terbelog said...

wah
kemaruk nmpk
igt orang tadi he3

Naughty DemonZ said...

itu hp je pun...
leyh mntk kart psr pun...
tmbg kati je pun... hahahaha

Lolita's said...

terbelog: hehe.. ngh kemaruk kt hp nih.. siyess! kemaruk kt org pon x mcm ni taw.. hehehe. :P

naughty demon: haha! byklaa kau.. pasar mne ade jual? gtw aku pliss.. i nk bli 10 kati! hehe

Cursefinger said...

memang cun hp ni. harga pun mesti cun jugak kan ? haha.. yang penting.. android!

Lolita's said...

yeahh! mmg cun.. rein belikan... hehe.. hidup android~ hahaha

Cursefinger said...

harapan la... aku nak beli untuk diri sendiri pun ta mampu lagi. haha

Lolita's said...

kikiki... mne taw kau ade dpt durian runtuh.. murah hti nk blikn ak hp baru.. hp ak da la kne bahan jek.. jd walkie talkie.. hehe.. :P

a r i l said...

wow..xperia tuhh..huhu

noona said...

ampir tetipu

Lolita's said...

aril: tu la psal, xmmpu lg nk beli.. aril belikan.. hehe

noona: hehe.. gotcha!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...