Friday, October 22, 2010

Majlis Anugerah Kecemerlangan Akedemik (MAKA)

semalam aku dikehendaki hadir ke kolej. tapi bkan sebagai student biasa, tapi sbagai tetamu.. huhu. terima kasih kepada pihak kolej coz bgi pghrgaan kepada student2 yg dapat pointer yg agk tggi nih. aku merupakan slh seorang dripada yg mngambil anugerah tu. wahh.. cm best je gitu kn.. that day is called MAKA day...

aku dapat semeja dengan roy n feez, tapi aku lari ke meja sebelah untuk ambil gmbar sbntar. geng pon rmai kt meja sebelah kan.. hehe. take pict jap, cheESe... :P


tapi, dalam gilang gemilang tu, ade jgk la yg xbest didengo nye..majlis tu akn jdi lebih best kalau dihandle dengan teratur oleh MPP nih. ramai antara kami yg ada nama kt meja, tapi xdipanggil pon naek pntas. aku dikira brnaseb baek la jgk cz name aku dipggil, syukur... huhu

malam tu jgk, after pnyampaian sijil semua student yg trlibat, aku dikhndaki brjmpa pn Lia a.k.a Mentor aku trsayang. jmpe2 je die, mentee2 yg trlibat dpat sejambak coklat.. wahhhh.. hati aku begitu brbunga2. xpernah aku dapat apa2 yg berbntuk sejambak cmtu.. pn Lia org prtama yg bagi aku. suke gilerr.. hehe.


our bouquet of chocolate! yummm2!!



after that, kami pon take pict same2 antara mentor n mentee.. heppy tol aku time tu, rse nk trsengih jek spnjg mlm kt dewan tu.. hehe



another shot for mntor n mentee.. u can see my big grin rite? hehe X)



ini pulak pict for tman2 rapat or ank terbiar yg dtg ke mntor aku.. hihi =P



one more shot! but aku xknl plk mamat baju coklat tu, ttbe dtg.. hehe



itu sahaja for this post. ape aku nk bagitaw kt sini. aku happy malam tu, walaupun dalam heppy tu, ada juga kedukaan.. tapi aku cube mnjauhkan kedukaan dripada fikiran pada hari yang membahagiakan aku.. =)

T.H.E E.N.D

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...