Monday, October 18, 2010

Mara Got Idea (MGI)

based on the title je macam da bored kan.. itula persepsi pertama aku bila aku terpaksa join event tu. event ni bukan aku yang nak join, tapi aku harus men'join'kan diri nih. huhu. oleh sebab aku & kawan2 telah mendaftar untuk menjadi faclitator (OC) untuk sem depan, kami diharuskan untuk menyertai MGI nih. kerana kami akan dinilai dari segi ke'aktif'an kami untuk involve dalam aktiviti. event nih berlangsung pd 18.10.010, hari isnin, jam 8 pagi - 3 petang di Dewan KPMB.

dalam fikiran aku, event ni mungkin membosan kan.. bla..bla..bla.. tapi, sume pandangan aku tu salah sebab event ni fun and so active! huhu. untuk setiap orang kami mesti ade 'buddy' dimana buddy aku tu "iqa" one of my bff. tapi aku tarik sekali feez untuk masok jadi buddy aku.

di bawah ni ada beberapa gambar yang dapat diambil, gambar x banyak dapat diambil, tapi dapat menunjukkan betapa happynye ktorang time tu. hee...



**pagi2 after breakfast, lpak dulu~**


**me with my buddy, need to work together**


**selepas membuat baju untuk salah sorang ahli group, tgk btol2..aku ade tu kt belakang**


**be4 we end he MGI, need to hug ourbuddy and say thanks**


**last capture sebelum kitorang tinggalkan dewan hari tu**

MGI is more lot of fun then any other event.. you ROCK!! awesome~

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...