Wednesday, April 6, 2011

Ade aku kesah ke?

Assalamualaikum..

okay, aku sebenarnya no idea utk membebel. tapi aku tetap nak menaip lappy ni untuk update blog nih.. kali ni ape yg aku nk tekan kan adelah.. mengenai pilihan seseorang. tak kesah lah pilihan boyfriend kee, pilihan tmpat blaja kee.. pilihan kerete kee.. n so whatever laa..

actually, ble hati kite da mmbuat kputusan utk memilih sesuatu pilihan tu.. mesti kite tetap jugak dengan pilihan tu walaupun ade org2 sekeliling kite yg tak mnyukainye.. hurmm. mesti kite akn rase ragu2 setelah ade org2 skeliling kite yg kate mereka mereka ni tak suke dengan pilihan kite tu kan.

tapi kalau kite yakin dengan pilihan kite tu, u guys dont need to be doubt about it.. korang cuma perlu pertahankan kenapa korang membuat keputusan tu n bg la reason2 yg dpt lebih myakin kan mereka mereka. *tak bagi reason pon xpe..suke hati kite la kan. :P. dengan itu, mereka mereka takde la nak cakap apa2 dengan pilihan kite tu.. :).

kalau aku, ade aku kesah ke korang nk cakap ape? thats my choice, n i like it.. hehe.. ^^




p/s: just sharing my view with any option we made. :)

2 comments:

PaeiPoi Lan said...

agree!
kita sbg rakyat malaysia ada hak utk memilih pilihan kita.. =)

Lolita's said...

yeahh! betol tu.. kite kne prthnkn hak kite utk memilh.. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...