Friday, April 8, 2011

Contest - pic paling sempoi

Assalamualaikum..

Memandangkan arini kolej aku mengumumkan ari cuti, aku pon berjalan2 dalam blog orang laen smpai menemukan contest nih.. Pic paling sempoi~



ini owner blog yg anjurkn cntest nih.. nk join? haa.. klik sempoi

aku banyak je gmbr sempoi2 nih. *poyo. tapi aku telah memilih untuk memilih gambar bersama dengan kawan terbaik aku.. taraa~ this is it!



from top: sheqa, ajue, ecah, feez

bagi aku, pict ni sempoi yg amat sebab aku mempunyai sahabat yang slumber lagi sempoi lagi chomel2! kalau korang nak taw, kami mngambil gmbar based on our height taw.. aku yg ke 2 dari atas. ^^. sempoi, slumber & senyum adelah motto hidupku (amalan 3s) XD

disini 3 mmbe kamceng dalam blog adelah..

jamban yg chomel
hantu pendekk
the ilham's

p/s: amalkan 3S tu ye.. hehe

8 comments:

Unknown said...

err . . .
apa tujuan aku di link kat entry ni?

Lolita's said...

saje jekk. haha!

CintaZulaikha said...

thanks sb join...~~ nice pic laaa..:)

Lolita's said...

thanx.. join cntest utk mnceriakn blog.. hehe. :)

Anonymous said...

haha.. 3's' yang comel..

Lolita's said...

hehehe.. trima kaseh.. :)

Lydia Miza said...

hihi..good luck

Lolita's said...

hehe.. trima kaseh.. :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...