Monday, April 25, 2011

the real challenge every sem..

Assalamualaikum..

Setelah beberapa minggu aku tak menyentuh blog ni. *SOry Lolly.. aku terlampau sibuk dengan tugasan yang diberikan lecturer. untuk pengetahuan korang korang, aku mengambil course Higher National Diploma in Computer Software Development (HND CSD) di Kolej Profesional Mara Beranang.

huarrghh.. ini course baru kt kolej aku. sangat2 memeningkan. what interesting is, course yang aku ambil ni assignment based. which means, we dont have final exams. huhu. thats a relieved right? tapi aku tak sanggup nak menghadap assignment ni setiap minggu laa.. =.="

sekarang, bila student course lain sibuk study untuk final exam..aku dan rakan-rakan tetap sibuk dengan assignment yang datang bertimpa2! errghh! saket taw.

tapi dengan dorongan mak ayah, sahabat2, lecturer tersayang.. aku menguatkan semangat untuk terus menghadap assignment nih. this is my final year.. so, bersabar ye ajue.. ;)

i need to work hard to achieved what my parents dream of, a successful person.



work hard to get what i want

even i have slept in front of laptop several times..



work hard doesn't means i leave my playground



p/s: need to be more focus in this final year.. no more mistakes! ;)


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...