Saturday, April 30, 2011

Fenomena Angry birds!

Assalamualaikum...

Lately nih, aku terlampau sibuk dengan assigment sampai tak sempat nk mengUpdate blog nih.. on weekend je la dpt rehat sket. terlalu banyak tekanan bila buat assignment sebab lecturer yang strict giler babat sampai most of student kene REDO assignment tu. *hope xkene Appeal pulak..aminn

dalam ketensionan aku dan budak2 kelas, masing2 mencari sumber untuk melepaskan geram masing masing. jangan lepas geram kat orang sudah la ye kawan kawan. hikhik. (ketawa sopan)

yang paling tak bley blaa nye, diorang maen game Angry Birds nih untuk melepaskan geram. kalau korang nak taw, aku pun mencuba gakla maen bende alah tu. hahaha! rasenye lagi tensen adela kot. tapi kalau dapat membunuh nate hijau tu, mmg puas laa... hehehe! karakter2 game tu pon comel2 belake.. haha..



korang patut cuba maen game ni taw.. just try laa.. mesty lawak.. :P

naseb baek aku tak addicted ngn game nih, tapi bagi kawan aku, die da addicted lak ngn game nih. sampai dok terjerit2 sebab geram tak dapat bunuh nate hijau tuh.. hehe..

p/s: find a way to release your anger, not find a person to release your anger.. ;)

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...